-Avril Lavigne-

Avril Lavigne HayranLarı Sitesi
 
AnasayfaAnasayfa  TakvimTakvim  SSSSSS  AramaArama  Üye ListesiÜye Listesi  Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yapGiriş yap  

Paylaş
 

 I Don't Give

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
AmYrmak
Moderatör
Moderatör
AmYrmak

Mesaj Sayısı : 121
Kayıt tarihi : 08/11/08

I Don't Give Empty
MesajKonu: I Don't Give   I Don't Give Icon_minitimeC.tesi Kas. 08, 2008 5:46 pm

Every time you go away
It actually kinda makes my day
Every time you leave you slam the door
You pick your words so carefully
You hate to think you´re hurting me
You leave me laughing on the floor

Cuz I don't give a damn
I don't give a shit
What you say about that?
You know
I don't give a damn
I don't give a shit
What you say about that?
You know
I'm not gonna cry
About some stupid guy
A guy who thinks he's all that

I thought we were just hanging out
So why'd you kiss me on the mouth?
You thought the way you taste would get me high
You went to all your friends to brag
Guys are always such a drag
Don't you know the reason that I kissed you was to say goodbye

Cuz I don't give a damn
I don't give a shit
What you say about that?
You know
I don't give a damn
I don't give a shit
What you say about that?
You know
I'm not gonna cry
About some stupid guy
A guy who thinks he's all that

Hanging, hanging out
I am simply hanging, hanging out
I am simply hanging
So why'd you kiss me on the mouth?
Don't you know that I...

I don't give a damn about you
I don't give a shit about you
I don't give a damn about you
I don't give a shit about you
I'm not gonna cry
About some stupid guy
A guy who thinks he's all that

I don't give a damn
I don't give a shit
What you say about that?
You know
I don't give a damn
I don't give a shit
What you say about that?

I don't give a damn
I don't give a shit
What you say about that?
You know
I don't give a damn
I don't give a shit
What you say about that?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
{AvriL-L}
Moderatör
Moderatör
{AvriL-L}

Kadın Mesaj Sayısı : 103
Yaş : 23
HobiLer : Fotograf koLeksiyonu yapmakk
LakaBın : CaKecreaM
Kayıt tarihi : 08/11/08

I Don't Give Empty
MesajKonu: Geri: I Don't Give   I Don't Give Icon_minitimePaz Kas. 09, 2008 11:17 am

sağoL cnmm
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
I Don't Give
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
-Avril Lavigne- :: Şarkı Sözleri-
Buraya geçin: